Monday 5 October 2015

Kondensmelk Beskuit


Kondensmelk Beskuit1kg Bruismeel
125ml Suiker (ek gebruik bruin)
500ml Hawer
250ml Volkoring Meel
150ml Sonneblom Saad (ek gooi ook pamoen en poppie saad by - die afmetings is nie so belangrik)
1 koppie Rosyne (gooi sommer gedroogde cranberries en ander bessies ook by - dis kleurvol)
15ml Bakpoeier

5ml Sout
2 Eiers
500ml Karringmelk
1 Blikkie Kondensmelk
450ml gesmelte botter (ek gebruik soms 'n 250ml botter en top dit op met olyfolie na 400ml)



Ek meng al die droee bestandele saam en spoel gewoonlik die saad en rosyne af met water voor ek dit byvoeg (dit keer dat dit te veel van die mengsels se vog absorbeer). Dan smelt ek die botter en gooi die kondensmelk by en dan die karringmelk en heel laaste die eiers.

Maak 'n holte in jou droee bestandele en gooi dan die nat mengsel in en meng goed. Maak seker jy begin met 'n lekker groot bak - myne maak dit net net.

Skep uit in gesmeerde oondpanne en bak teen 180 vir 35 - 40 minute. Ek voer my ouer panne gewoonlik uit met bakpapier.

'n Handinge wenk is om die papier eers in koue water af te spoel, droog dit dan uit soos 'n lappie en sit dit dan in jou pan. Dit is dan baie makliker om te maak pas en dit suig ook nie al jou botter op nie.


Na dit klaar gebak het, laat dit afkoel op 'n droograk en sny dan in skywe voor jy dit in die oond uitdroog teen 100 grade (met 'n effense oop oond deur - ek druk sommer 'n houtlepel in my deur om hom oop te hou) vir so 2 - 4 ure, afhangende van hoe dik jou skywe is. As dit nodig is, draai die skywe halfpad om, om seker te maak hulle raak regdeur droog.